Rea på billig färg



Mitt emot vår eminente bilmek, som är så duktig och billig att det bokstavligen gör det värt pengarna för resan till och från Stockholm, (men jag berättar inte var han finns - då åker alla dit och så höjer han priset!) ligger en liten industribyggnad där någon tycks ha köpt färgen på rea.



Vederbörande har inte brytt sig om kulören och inte heller att ta reda på färgens kemiska sammansättning, utan bara klaskat på.



Resultatet har blivit häpnadsväckande.



Och alldeles oemotståndligt för en fotograf som gillar ytor, färger och förfall...



Här kan du se fler bilder på det lustiga huset.

Kommentarer

  1. Jag både ryser och skrattar på samma gång. Klart intressant och ovanligt!

    SvaraRadera
  2. Staffan H: Jag kan inte låta bli det där huset. Den här gången var inte första som jag blev tvungen att stanna till och kika. Makalöst!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg