Vårtecken



Man sparkar liv i fontänen på slottsgården!

Kommentarer

  1. Javisst är det vår. 4/5 av snön borta och tjällossningen härjar våra vägar. Schwooop säger det nät stöveln lossnar ur vägens gegga.

    STOOOR VÅRKRAM
    jörgen

    SvaraRadera
  2. Jörgen: Jag kommer ihåg barndomens tjällossning när man kunde stå på en vägsnutt och hela marken gungade. Själva ytan var ganska hård, men där under mullrade det och jäste av våryra. Schwooop!

    Stooor Vårkram själv, Vidstige, min vän!

    SvaraRadera
  3. Här är inte ytan hård ens och i söderlägen har det redan torkat upp,,
    kom hit och gå en tur i taigans sydvästhörn, med yxan för att få en fin lägereld och bössa om vi skulle råka i dispyt med en vårrsur björn

    SvaraRadera
  4. Aha, ett av dina alldeles egna, speciella vårtecken. Mitt är när de börjar ta bort sanden från plattformarna.

    SvaraRadera
  5. Staffan H: Sandsopning överhuvud taget är ett vårtecken tycker jag. Först då kan man hänga ut tvätten till tork i vårsolen!

    SvaraRadera
  6. Ni är asfaltförgiftade. Vårtecken är nybortstötta fjolårsälgkalvar, förvirrade och lättskjutna.

    SvaraRadera
  7. Jörgen: Fixa ett bra jobb åt mej som fotograf och grafisk formgivare, så flyttar jag ut på landet bums!!!

    SvaraRadera
  8. Jag letar ju lärarjobb, och då ser jag understundom foto/grafisk form. Skall jag maila om jag hittar nå't?

    SvaraRadera
  9. Kan jag skcka det till jobb-mailen eller har du annan e-mail.

    SvaraRadera
  10. http://platsbanken.arbetsformedlingen.se/Standard/SokFritext/SokFritext.aspx

    fritextsökning: foto* gav 461 träffar, väldigt varierande

    fritextsökning: grafisk* gav 58

    och jag hann se några passande i båda kategorierna

    Kram
    Jörgen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg