En hälsning från Vidargatan!

Kommentarer

  1. Vilka fina bilder från Stockholm du tagit! Jag får riktig hemkänsla och det är roligt att se att snön är borta och till och att maskrosorna börjat komma.
    Härligt!

    SvaraRadera
  2. Monet: Tack! Ja äntligen är det VÅR tur!

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Monet, så fina bilder och roligt att få gå på promenad runt Röda Berget tillsammans med dig.

    Och björnen på Vidargatan 4 var för charmig :) Jag tycker mycket om djur i utsmyckning...det gäller ofta att titta uppåt när man går i Stockholm :)

    SvaraRadera
  4. Christina: Ja, det finns många roliga djur i arkitekturen. Just här i porten under björnen bodde vår gemensamme vän ett tag. Han tyckte alltid att det såg ut som om björnen sa fyyyra!

    SvaraRadera
  5. Skojigt! Du har varit i "mina" trakter ser jag. Bor nästan granne med denna björn - runt hörnet på Upplandsgatan. Inga björnar i porten här men vackra målningar inne i trapphuset och ett fint glasfönster med soluppgång ovanför porten.

    SvaraRadera
  6. Gabrielle: Kul! Det verkar som alla vi bloggare någon gång och på något sätt korsar varandras spår... Och det där med trappuppgångar lockar mej. Det vore spännande att göra ett inlägg om olika trappuppgångar någon gång. Det är så svårt att ta sej in bara...

    SvaraRadera
  7. Björnen är ju bara för härlig! Det gäller att ha ögonen med sig när man går i de kvarteren - annars missar man en massa fint.

    Ordverifieringen är inte snäll mot mig idag. Här lyser ett grönt "moron" mot mig. *fnyser*

    SvaraRadera
  8. Staffan H: Som fotograf och dessutom bloggare så gäller det att ha ögonen med sej lite överallt. Jag har nog funnit att detta berikar tillvaron.

    Moron... Haha. Men det kan vara ett berg i Schweiz också. Eller var det berget du inte ville bli jämförd med... ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg