Mina fönster






Kommentarer

  1. Bilden av segelbåten är en ren njutning.

    /Staffan

    SvaraRadera
  2. Ah, jag saknar alltid ett popupfönster för kommentarena hos dig, du som har så fina bilder som jag vill titta på medan jag skriver en kommentar.

    Den första bilden var sååå fin...och sen alla härliga glasflaskor som såg ut som bastanta bondmadamer med händerna i sidorna.

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra fönster och vilka vackra glasföremål! En ren njutning att titta på.

    SvaraRadera
  4. Staffan: Tack! Det blir så fint, indirekt ljus i det fönstret.

    Christina: Åhå, popupfönster... Jag ska kolla om jag kan få till det så... Har inte tänkt på det på det sättet! Jag vet vem som gjort glasen. Jag kommer bara inte ihåg namnet. Jag luskar!

    Staffan H: Tack Staffan!

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint. Underbart vackra glas!

    Påminner mig om föremål på vårt förhistoriska museum - så klassiskt.

    Och jag som bor i EU-land med andra pengar än svenska kronor får ordverifiering:

    euron

    ??!!:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg