Päckel

_DSC0034p

Dan Wolgers, Torso

Kommentarer

  1. Hur kan den föreställa konstnärens skalle?? Jaha, nu ser jag, det är ett öga... Ähum.

    SvaraRadera
  2. Nora: Ähum är rätta ordet, sa Bull...

    SvaraRadera
  3. Varför päckel? Nu har jag ju förvisso inte sett hela konstverket, men man ser ju att det är en vanlig alien.

    SvaraRadera
  4. Johnny: Hehe... Jag valde mellan två rubriker till den här bilden. Den ena var Päckel och den andra... Alien.

    Hursom helst får jag kisserysningar av den. Och jag ser att du gjort ett snyggt jobb av resten. :)

    SvaraRadera
  5. Randiga Tråden: Skulpturen står utanför nya Fotografiska museet vid Stadsgårdskajen i Stockholm.

    SvaraRadera
  6. Jaså, är det där den finns. Undrar just varför jag inte lade märke till den vid mitt besök där. Jag får nog försöka börja ha tankarna i huvudet och inte på annat håll.

    SvaraRadera
  7. Staffan H: Ja, det var märkligt. Den tar liksom... för sig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg