Nu börjas det...



Kommentarer

  1. slottsträdgårdsmästaren6 maj 2011 kl. 10:09

    mmmmm!

    SvaraRadera
  2. Dina har kommit längre än mina - jag var nyss ute på en knoppsafari och fotograferade.
    Margaretha

    SvaraRadera
  3. Glädje och njutning! Jag vill uuut. Verkligen livsviktigt.

    SvaraRadera
  4. Åhhh, vad ljuvligt! Här uppe i norr - SNART!

    SvaraRadera
  5. Säger som Margaretha - jag var just ute på knoppinspektion och fotograferade. Så skirt och himmelskt vackert det är ute nu.

    SvaraRadera
  6. Slottsträdgårdsmästaren: mmmmm indeed!

    em: De här satt i lugnt söderläge! De allra flesta har inte kommit så här långt.

    Karin: Uuut med dig!

    Anta S: Ja, jättesnart! :)

    Christina: Det är bara att njuta så mycket som det bara går. Vaken dag som natt om man orkade...

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker bild!

    Önskar dig en underbar helg!

    SvaraRadera
  8. Väntar och längtar.....

    SvaraRadera
  9. Klokegård: Tack! Å, jag hoppas du fick detsamma! Måndag idag...

    Billan: Jag lovar dig att det kommertill dig också! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg