One flew east and one flew west...



...and one flew over the cuckoo's nest.

Kommentarer

  1. Det är nästan så att man tror de eldar på för fullt för att få ballongen att stiga högt nog för att de inte ska krocka med hustaket. Spännande bild!

    SvaraRadera
  2. Läcker bild!
    Jag som älskar att flyga - i synnerhet små maskiner och segelflyg - har aldrig någonsin längtat efter att gå upp i en ballong. Har du?
    Blev full i skratt när jag såg din rubrik, härhemma har vi gått omkring och sjungit "one shoe off and one shoe on", samma rytm..
    Margaretha

    SvaraRadera
  3. Staffan H: Nejdå, det är god marginal. Jag har sett ballonger som gått mycket lägre.

    em: Jag har bara flugit i liten maskin en enda gång och då var jag euforisk flera dagar efteråt. Ja, jag skulle mycket väl kunna tänka mig att stiga till väders i ballong!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg