torsdag 5 april 2012

Irmelin Sandman Lilius

Älskade människan...



Läs mer om Irmelin här

4 kommentarer:

  1. Nu får jag böja mitt huvud i skam. Här har jag irrat omkring i tillvaron helt ovetande om denna författarinna. En varm, härlig människa med en underbar ton i språk och dialekt. Jag ska skärpa mig.

    Önskar dig och de dina en lugn och skön påskhelg!
    Ta emot en norrbottnisk kram!

    SvaraRadera
  2. Annica: Här ska inte böjas några huvuden i skam! Jag avundas dig istället som har allt det här underbara kvar att läsa!

    Och den norrbottniska kramen tas emot med glädje om du tar emot en uppländsk i gengäld.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kvinna!
    Jag sällar mig glatt till de okunnigas skara.

    SvaraRadera
  4. Skaffaren: Jag säger bara: Läs henne. Du borde uppskatta Främlingsböckerna: Främlingsstjärnan, Främlingsvägen, Främlingsstaden och Främlingsbilden. Vilka böcker!

    SvaraRadera

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Tyvärr har jag varit tvungen att lägga till ordverifieringen på grund av en ryslig massa spam. Hoppas att detta inte hindrar dig från att lämna en kommentar.