Svart eller vitt...




...Det är den stora frågan. Mot vilken bakgrund framträder bilderna bäst?

Kommentarer

  1. Svart, tycker jag. En svart ram modell tio pixlar tjock borde funka för det mesta, skulle jag tro.

    SvaraRadera
  2. Utan tvekan svart!
    Snygga bilder förresten!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker om svart men det beror på vad det är, då kanske vitt är snyggast. Brittmari

    SvaraRadera
  4. Goddag yxskaft, nu såg jag, måste ha varit trött igår. Jag tolkade frågan fel och såg inte. Brittmari

    SvaraRadera
  5. Skaffaren: Noterat

    Johnny: Noterat. Ram på en pixel och 12 pixlars padding fixat.

    Ting o Tankar: Mhm... Tack! :)

    Randiga Tråden: Hm. Hur tolkade du frågan?

    Mian: Noterat!

    Alla: Blogg svart som natten fixad. Så får vi se hur länge jag står ut med den. Men bilderna hoppar fram på ett helt annat sätt i svart - det är sant! :)

    SvaraRadera
  6. Alla igen: Ja, jag vet! Jag ÄR klåfingrig!

    SvaraRadera
  7. Hej, klåfingriga Mira!
    Nu är jag väl sent ute när flera redan har tyckt...men i alla fall: Svart bakgrund till bilderna är jättesnyggt och lyfter fram bilden på ett speciellt sätt. Däremot är jag inte lika förtjust i negativ text! Tycker det är mer tröttande att läsa än svart text på vit botten. Nåja, det handlar ju inte om att läsa en hel roman med negativ text utan en blogg så det där funkar nog ändå...

    SvaraRadera
  8. Gabrielle: Nej, jag vet. Jag provade med bred svart ram runt bilderna på ljus bakgrund, men det såg ut som sorgkanter. Om nu någon minns sådana. Dödsbeskedbrev. Med svarta kanter. Sorgkanter. Hua! Så det får bli så här. Ett tag.

    SvaraRadera
  9. Svart! Jag valde svart bakgrund på min (första) blogg just för att bilderna gör sig så bra då. (Sedan kan det också bero på att svart är min favorit"färg".)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg