Det gamla huset med kakelugnarna januari 14, 2016 Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Ninna14 januari 2016 kl. 13:49Fina kakelugnar. Men jag har aldrig sett en kakelugn med den gröna färg som våran har...SvaraRaderaSvarMira14 januari 2016 kl. 14:52Ja, den är verkligen fin! Kommer du ihåg att det låg en i bitar uppe i klovan också?RaderaSvarSvaraNinna15 januari 2016 kl. 14:43Har för mig att vi har sparat en krönsten. Men den var vit.RaderaSvarSvaraMira15 januari 2016 kl. 18:36Ja, den var vit.RaderaSvarSvaraSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.
Fina kakelugnar. Men jag har aldrig sett en kakelugn med den gröna färg som våran har...
SvaraRaderaJa, den är verkligen fin! Kommer du ihåg att det låg en i bitar uppe i klovan också?
RaderaHar för mig att vi har sparat en krönsten. Men den var vit.
RaderaJa, den var vit.
Radera