Jellon



Evangelisten Markus som lejon i Täby kyrka. Albertus Pictor.

Kommentarer

  1. Det är nåt med dig och lejon?

    SvaraRadera
  2. Skaffaren: Jo...

    http://mirasmirakel.blogspot.com/2010/10/jellon_16.html

    http://mirasmirakel.blogspot.com/2010/10/jellon_26.html

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag är född i jellonets tecken så är jag också svag för dessa vackra och smidiga kattdjur. Så länge jag inte träffar på ett hungrigt - IRL. ;o)

    SvaraRadera
  4. Anta Snaque: De jag har träffat på hittills har varit vackra och smidiga på bild... Tack och lov...

    SvaraRadera
  5. Han har blivit gammal och fått grått skägg...
    Så otroligt vackra färger. Jag måste dit och se.

    SvaraRadera
  6. Blir mer och mer nyfiken på Albertus Pictor. Jag måste åka och se med egna ögon.

    SvaraRadera
  7. Nora: Grå om nosen!

    Karin: Det ska du absolut göra... Åk med Nora! :)

    Aputsiaq: Dolsk blick och en tenntallrik istället för gloria.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg