tisdag 6 oktober 2009

Lavering





10 kommentarer:

  1. Så snyggt!
    Jag antar att det är rinningar på ett putsad yta?
    Den övre bilden ser ut som två figurer som går på en blöt och regnig gata...

    SvaraRadera
  2. Christina: Helt rätt. Det är växthusväggen till Gamla Orangeriet vid Bergianska.

    SvaraRadera
  3. Og jeg som trodde det var gamle Sergel hadde malt noe på veggen! :)

    SvaraRadera
  4. Anita: Inte då! :-) Jag ser stammar. Stammar i gryningsljus. Speglingar i stilla vatten.

    SvaraRadera
  5. Snygga abstrakta bilder. I dem finns det mycket för fantasin att jobba med.

    SvaraRadera
  6. Skulle kunna vara björkar också

    SvaraRadera
  7. Staffan H: Jag såg dem på långt håll och objektivet var där före mig...

    Ninna: Alar?

    SvaraRadera
  8. "Lavyrerna" suger åt sig blicken.
    Kommer på mig med att återvända till dem hela tiden!

    SvaraRadera
  9. Björknäver, inte alar.
    Motivsökande kamera...

    SvaraRadera
  10. Ninna: Aha! Närbild. Jo. Gummisnodd!

    SvaraRadera

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.