Runt en frusen Nybrovik














Egentligen hade jag tänkt göra ett inlägg om vad storstadsbor har på fötterna då de ska ut och promenera när det är 12 minusgrader ute, men jag insåg att jag inte skulle få se mycket sol om jag gick och riktade kameran i backen hela tiden. Dessutom tror jag att de avfotograferade fötterna inte skulle blivit så glada över mitt tilltag.

Så... Inspirerad av Slottsträdgårdsmästarens båtnamninsamling längs stadens kajer, riktade jag objektivet mot frusna båts istället. Jag såg endast en som hade ångan uppe...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg