Nu börjar det bli lite julstämning… december 17, 2013 Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Annica18 december 2013 kl. 00:01Tack för vackra, julstämningshöjande bilder! De var extra välkomna idag.SvaraRaderaSvarMira18 december 2013 kl. 15:29Just nu känns det faktiskt som allt ljus och all värme man kan få, behövs. Men på lördag vänder det! :)RaderaSvarSvaraSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.
Tack för vackra, julstämningshöjande bilder! De var extra välkomna idag.
SvaraRaderaJust nu känns det faktiskt som allt ljus och all värme man kan få, behövs. Men på lördag vänder det! :)
Radera