Läsa bör man annars dör man...



Jaha...


Där ser ni hur länge jag kunde hålla mej! Att blogga har blivit något så totalt livsnödvändigt för mej, så att låta bli går bara inte.

Jag får väl försöka göra så att jag helt enkelt drar ner på min ambitionsnivå och försöker sänka min på tok för högt upplagda ribba en smula. Åt skogen med självkritiken och prestationsångesten med andra ord.

Jag behövde bara komma till mitt bibliotek och samla på mej en hoper läsvärda böcker, så började idéerna till inlägg infinna sej. För att inte tala om att träffa Musikervännen och Bibliotekarien igen efter tre veckors bok- och musikpratsisolering. (Jag fick ingen julklappsroman...)

Sen måste jag ju säga att era uppmuntrande kommentarer och mail också gjorde sitt till! Tusen Tack!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg