Miras Mirakel – sju år

Jag kan inte riktigt fatta det! Jag har bloggat i sju år. Kanske är det så att antalet inlägg sjunkit lite under åren, men faktum kvarstår, jag bloggar fortfarande och Miras Mirakel är i högsta grad levande. Ett Mirakel bara det.

Den här helgen har varit kall och regnig. Och jag har varit förkyld, så inga utflykter eller upptäcktsfärder har det blivit. Bara ett litet, stillsamt bloggfödelsedagsfirande i all enkelhet.

mirakel1

Och jag vill, som vanligt, tacka mina kära följare som orkat hänga med så här långt. Vi kör ett år till va?

Kommentarer

  1. Ja gärna Mira...
    Och fanfar för de sju åren!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis och tack för allt vackert, intressant och roligt du bjudit på! Jag vet ingenting som skulle få mig att sluta läsa din blogg. Hm... ja, möjligen liemannen, då. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer också att vara dig trogen.
    Stort GRATTIS!! till de sju åren.

    SvaraRadera
  4. Ja tack, hemskt gärna. Jag har följt med i 5-6 år nu och fick just dåligt samvete för att jag aldrig har rosat dig i kommentarfältet.
    Det finns ingen bättre start på dagen än dina fantastiska bilder av fantastiska föremål, miljöer och framför byggnader och byggnadsdetaljer. Allting tillsammans med länkar till ställen där man kan läsa på om motiven du publicerar.

    Helt suveränt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så roligt att du hörde av dig! Vet du, då har jag uppnått precis det jag vill. Att tillföra något, att få mina besökare att se något som de kanske annars inte tänkt på. Tack!

      Radera
  5. Grattis till bloggaren och grattis till oss som läser! Jag skulle sakna den här bloggen jättemycket om den slutade.

    SvaraRadera
  6. Blogga på. Jag tittar in ibland.

    SvaraRadera
  7. Grattis!!! Varit på resande fot och inte hunnit hänga med riktigt :-) Som vanligt är det lika spännande att besöka bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Scribo! Hoppas på rapporter från din resa. Men den kanske inte var i Uppsalatrakten.

      Radera
  8. Grattis till dagen! Hoppas att få läsa här länge! Nästan varje gång lär jag mig något nytt och alltid är det intressant. Maj har varit hektisk men nu ska jag läsa ikapp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, jag förstår inte vad det är med maj. Månaden vi längtat så länge efter tycks alltid bli lika hektisk.

      Radera
    2. Stort Grattis till Dig Mira! Det känns så bra att mirakelbloggen kör vidare in i framtiden! Jag är en trogen följare, även om det blir några avbrott i det stora flödet som stormar förbi här på dataskärmen. Men jag kommer alltid tillbaka och du skriver en av få bloggar där jag lär mig något nytt varje gång som jag läser ett inlägg!

      Radera
    3. Du är snäll du Hasse! Som du vet vill jag inte skriva om vad jag gjorde igår, vad jag åt till frukost och vad jag shoppade senast. Jag vill helst dela med mig av sånt jag sett och sånt jag fått veta. Det är roligare. Både för mig och förhoppningsvis mina läsare. Kram på dig!

      Radera
    4. I och för sig vore det spännande att se vad du åt till frukost och vad du shoppade...men jag följer helst den blogg du har. Nu har jag varit dålig att följa några veckor, men nu kommer att att ständigt följa dig och bloggen Storstadsnatur hela tiden...de enda som jag läser, Kram tillbaka!

      Radera
  9. Trefligt att se ng från dig på feeden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar mina små nedslag i (o)verkligheten.

      Radera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg