Off

Det var min förhoppning att på något sätt hitta det där lilla som är viktigt i livet. Att kunna förmedla det till er i ord och bild.

Jag är så oändligt trött på all ytlighet, alla shopping - mode - sex å skvallerbloggar som vi bara drunknar i. Jag registrerade min blogg och morfarsbloggen på bloggportalen igår. Jag hittade i stort sett inga kategorier som passade för mina bloggar. Små viktigheter verkar inte vara viktiga i vårt samhälle längre.

Jag försökte hitta tillbaka till känslan jag hade i min "programförklaring" till den här bloggen som jag skrev nångång i september. Men jag hittar inte känslan. Hittar inte...

Så just nu så går det inte så bra för mej. Jag har liksom tappat laddningen. Vintern och frusenheten tar kål på mej. Det har känts ett tag som att försöka spela pingpong med ett draperi...

Tack alla snälla för era fina och uppmuntrande kommentarer! 20 minuter sol till om dagen kanske kan återföra lite liv och inspiration till mej och till den här bloggen.

Jag kommer att fortsätta med morfarsbloggen och med Shuttercentral...

Här får ni lite pausmusik sålänge!

Kommentarer

  1. Spela pingis mot ett draperi! Finns det något omöjligare? Hoppas det nya året blir ljusare!

    SvaraRadera
  2. Hej mitt ljus!

    Saknar redan din blogg! Har du inte förstått att den inte bara är till för dig! Du får gå en skogspromenad med mig o lyssna på hur fåglarna redan börjat kuckilura... Det inger faktiskt hopp om livet... kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg