Föreningen För Fnattiga Meriter - 4



Jag kunde ha suttit på Grammisgalan på Hovet just nu... Jag fick erbjudande om biljetter av en god vän som liksom, tja, fixar och grejar där... kan man säga...

Men ingen av mina tillfrågade vänner ville hänga med, så... Jag får väl kolla på tv, och lika glad är jag för det. Det hade säkert varit stojigt och stökigt och glassigt och en förfärlig massa folk och hög volym och bra platser och efterfest med alla artisterna och... Äsch då...

Jag håller tummarna för Lennie Sharp att alla hans ansträngningar att få styr på spektaklet lönar sej...

Det du J, det trodde vi inte om honom för 20 år sen... :-)


Kommentarer

  1. Nåja. Vad är väl en Grammisgala på Hovet? Den kan ju vara alldeles tråkig och dötrist, eller alldeles alldeles underbart...

    :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg